понеділок, 23 березня 2020 р.

23.03.2020, 26.03.2020
Тема: Лірика Т.Г. Шевченка періоду заслання.
Ідейно - художній аналіз поезії " Росли укупочці, зростали..."
Повідомлення на тему: " Т. Шевченко - художник".

1. Записати до зошита тему уроку.

2.Пройти тестові завдання за посиланням.

http://fm.lyceum.com.ua/test.html

3. Прочитати поезію, записати ідейно - художній аналіз.

Росли укупочці, зросли;
Сміятись, гратись перестали.
Неначе й справді розійшлись!..
Зійшлись незабаром. Побрались;
І тихо, весело прийшли,
Душею-серцем неповинні,
Аж до самої домовини.
А меж людьми ж вони жили!

Подай же й нам, всещедрий Боже!
Отак цвісти, отак рости,
Так одружитися і йти,
Не сварячись в тяжкій дорозі,
На той світ тихий перейти.
Не плач, не вопль, не скрежет зуба —
Любов безвічную, сугубу
На той світ тихий принести.

Тема: звернення поета до Бога, щоб Всевишній сприяв щасливому подружньому життю кожному, хто прагне одружитися.
Ідея: возвеличення гармонії, взаєморозуміння, дружньої підтримки, що є обов’язковою передумовою для подальшого подолання труднощів тим, хто побрався.
Основна думка: Не плач, не вопль, не скрежет зуба — / Любов безвічную, сугубу / На той світ тихий принести.
Жанр: інтимна лірика.
Віршований розмір: ямб.
Художні засобиповтори: «росли-зросли», «розійшлись ... зійшлись», «на той світ тихий». риторичні оклики: «Неначе й справді розійшлись!», «Подай же й нам, всещедрий боже!». епітети: «в тяжкій дорозі», «світ тихий», «любов безвічна». звертання: «Подай же й нам, всещедрий боже!»


4. Переглянути відео, створити власну презентацію на тему:  " Шевченко - художник", скинути на електронну адресу petusinskav@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар