четвер, 26 березня 2020 р.

26.03.2020
Українська мова
7 - Б клас
Тема: Ділові папери. 
Звіт про виконану роботу.
1. Записати тему уроку.
2. Виконати наступні завдання.

А. Встановлення відповідності. 

Виберіть із наведених характеристик стилів те, що стосується офіційно-ділового стилю. Випишіть їх до зошита.
Зразок:
Офіційно - діловий стиль - чітке дотримання усталених у суспільстві форм, ........

 Чітке дотримання усталених у суспільстві форм; використання багатозначності слова; уникнення розмовних, просторічних, емоційно забарвлених слів і висловів; використання засобів стилістичного синтаксису (риторичні питання й оклики, інверсія тощо);
 Широке використання термінології та абстрактної лексики; точність, ясність, стислість у викладі думок; вживання слів лише в прямому значенні; вживання слів із переносним значенням; використання всіх мовних засобів.

Б. Лексична робота ( письмово). 

Перекладіть українською мовні кліше, що вживаються в офіційно-діловому мовленні.

Пользуясь случаем —............., за пределы организации — .........., ученая степень — .........., заверить подписью - ........, соблюдать закон —...............

В. Запам'ятайте

1. Що таке звіт?
2. У яких випадках він складається?
3. З якою метою?

Звіт — це документ, в якому в письмовій формі подається повідомлення про виконання якоїсь роботи. 
Звіти бувають статистичні (цифрові) й текстові, разові та періодичні. 
Періодичні затверджуються керівником, який підписав план подання звітів; разові адресуються посадовим особам, від яких одержано завдання. 
Матеріал звіту може бути поділений на частини, які нумеруються арабськими цифрами.

Г. Порівняйте зразки звітів. Складіть орієнтовний план звіту.

ЗВІТ № 1
про роботу комісії з реставрації архітектурних пам`яток 
З 20 по 30 листопада 2019 року експертна комісія у складі: Ільницький В.В., Баратов П.С.., Солодченко Л.П., Молотков Ю.Р. знаходилася у відрядженні в м. Ялта для ознайомлення зі станом зберігання архітектурних пам'яток.
Ми дослідили стан таких пам'яток:
1) ____
2) ____
3) ____
Вважаємо необхідним зазначити наступне:
1. Старовинні будівлі знаходяться в основному у задовільному стані.
2. У дуже гарному стані знаходиться ________
3. Будівля _________
4. На окремі випадки недбалого ставлення до зберігання історичних пам'яток складені акти.

25.06.2010 р.                                                                   Підписи усіх членів експертної комісії





ЗВІТ №2
старости 7-а класу Галкіна Кирила
про стан зберігання підручників
учнями 7-а класу  НВК " Кіровоградський колегіум"
З 1 по 15 лютого 2019 року були перевірені підручники 7 -а класу.
Мета перевірки: визначити стан зберігання підручників учнями 7-а класу.

Перевіркою встановлено, що більшість учнів зберігають підручники у гарному стані. 
Підручники обгорнуті, немає ніяких поміток. Краще за всіх зберігають підручники учні:                               Бєліков І., Смолянін Д.
Перевіркою зафіксовані також факти неохайного використання
підручників: м'яті сторінки підручників Щелканова Б.Гаврильця В.
зроблені позначки в підручниках Смакаровського Я., Рибачук А.
Пропозиції:
1. Не видавати підручники учням, які несумлінно ставляться до їх зберігання.


15 лютого 2016 р.                                                                                             Підпис

                            

   План звіту може мати такий вигляд:
1. Назва документа.
2. Назва закладу, організації, посади особи або осіб, які звітують.
3. Визначення терміну, за який проводиться звіт.
4. Текст звіту (вказуються позитивні й негативні сторони роботи, наводяться факти, пояснюються причини невиконання, робляться висновки і вносяться пропозиції).
5. Дата складання звіту.

Самостійна робота.
За поданим початком складіть звіт, який відображав би якість проведення запланованих заходів із зазначенням позитивних і негативних прикладів; зробіть висновки і внесіть пропозиції.

ЗВІТ
класного керівника 7-б класу … про участь учнів 7-б класу у шкільному конкурсі…


Складіть письмовий звіт за вибором: про виконання якогось завдання учнями вашого класу або про результати відвідування вищих навчальних закладів з метою профорієнтації.

Немає коментарів:

Дописати коментар