четвер, 7 травня 2020 р.

08.05.2020

7 - Б клас

Українська мова.

Тема : Особливості вживання прийменників. Тренувальні вправи.

1. Згадаємо теоретичний матеріал.



 2.  Вибірковий диктант.
Виберіть і запишіть якомога більше прийменників.
3. Теоретичний матеріал підручника п. 44, стор. 160 - 164.
Письмово виконати вправи 464,466.

4. Зверніть увагу на інформацію на стор. 164, під рубрикою: 
      " Із глибин мовознавства" та " Уживання прийменників"

5. Експрес - урок від Олександра Авраменка


                                                    
6. Чергування прийменників У - В





7. Вправи на чергування У - В, І - Й ( письмово)


7.1. Виправте помилки.
Не спитавши броду не сунься в воду. Два коти у одному мішку не помиряться. Дружні сороки і орла закидають. Люби рибу не у сковороді, а у воді. Лякали щуку, що у озері втоплять.


7.2.  Спишіть текст, розкриваючи дужки.

                                                     Наші предки

           Ми (у, в)країнці. А нашими предками були слов’я­ни. Жили вони спочатку (у, в) лісах, полювали на звірів, ловили (у, в) озерах рибу. Потім стали розводити худобу, вирощували хліб. Навчилися (у, в)сяких ремесел. Слов’яни вірили (у, в) багатьох богів. Вірили наші передки, що існують нечисті сили: лісовики, домовики, русалки. Слов’яни ділилися на окремі племена. Біля Києва жили поляни, а далі назад — древляни. Кожне плем'я мало свої землі (і, й) свого князя. Пізніше сло­в’янські племена згуртувались навколо Києва (і, й) утворили свою державу — Київську Русь. (За М. Грушевським)









Немає коментарів:

Дописати коментар