18.05.2020.
5 - А клас.
Українська література.
Тема: Микола Вінграновський. " Перша колискова", " Бабусин дощ"
1. Душу свою поет повинен берегти...
2. " Перша колискова" - висловлення поетичної любові до дитини і турботи про неї, батьківського заповіту.
5 - А клас.
Українська література.
Тема: Микола Вінграновський. " Перша колискова", " Бабусин дощ"
1. Душу свою поет повинен берегти...
Тема твору: бачення дощу очима дитини, котрій казка допомагає перебороти страх.
Ідея твору: оспівування казковості та неповторності звичайного дощу, заклик вірити у добро, пізнавати народну мудрість.
Основна думка: бачити в звичайних буденних краєвидах чарівну казку.
Рід літератури: лірика.
Жанр: вірш
Тематика: пейзажна лірика.
Художні засоби.
Епітети: «стежка стежкояблуката», «темним садом», «посріблене сідло».
Метафора: «з котяри - іскри», «з м'яти — чамрота!», «мокро дихає», «попискують пташата в його вусі», «в бороді дрімають їжаки».
Персоніфікація: «пускає бульби … хата».
Оклики: «З котяри — іскри!», «З м'яти — чамрота!», «Іде хтось темним садом — заховайсь!».
Риторичні запитання: «Як звуть його?», «Чи взагалі він звавсь?», «Хто він такий в залатанім кожусі, в кожусі, а хапає дрижаки?», «Де ж кінь його?», «Зайти чи ні до нас, до бульбохати?..».
Порівняння: «Рука — крило, друга рука — весло».
Протиставлення (антитеза): «У півобличчя день, а півобличчя з ночі».
Анафора (єдинопочаток):
«Іде хтось темним садом — заховайсь!
Іде, й стає знадвору за стіною»;
«Прийшов під нашу хату ненароком,
Прийшов перечекати і стоїть».
Авторські новотвори (неологізми, що не прижились): стежкояблуката, бульбохата.
4. Завдання:
- прочитати поезії виразно;
- зробити фотоколаж до однієї, надіслати на Viber ( 0990476326)
Немає коментарів:
Дописати коментар