четвер, 9 квітня 2020 р.

09.04.2020

5 - А клас

Українська література

Тема:  Євген Гуцало. Оповідання " Лось". Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.


1. Запишіть тему уроку 
2. Перегляньте буктрейлер за оповідання Євгена Гуцала " Лось"



3. За посиланням виконайте тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/testing/5258d6ca-a0d7-4f8c-b78d-eca250317b55

4. Творчі вправи (письмово)

1.  Цифровий диктант «Пригадай-но!»

Учні записують «0» — якщо твердження неправильне, та «1» — якщо твердження правильне.

1. Роги лося нагадували осінній кущ, із якого обнесло листя.
 2. Лось хотів повернутись на свою батьківщину, у тайгу.
 3. До річки він прийшов, щоб збити вовків зі сліду.
 4. Лось не передбачив, що лід на річці затонкий для нього.
 5. Хлопчаки приїхали до лісу по хмиз.
 6. Брати покликали дядька на допомогу.
 7. Лось злякався хлопчаків.
 8. Жодному з братів не вірилося, що такий великий Лось міг втопитись.
9. Шпичак не почав стріляти в Лося на очах у дітей.
 10. Дядько пропонував братам поділити здобич.
11. Мисливець знав, що Лось був мешканцем заповідника.
12. У фіналі оповідання Шпичак щиро каявся у всьому, що наробив.

  2.  Детективна гра «Лісовий лабіринт»

 Впізнайте за описом місцевості, де знаходяться персонажі:

1. «Навкруги кущі й дерева, бачу ялинник, за ним, трохи подалі — байрак, і все це оточено березами та іншими деревами. Де ж це я?"
 2. «Зараз я на відкритій місцині, тут багато трухлявих пеньків, не квітів не трав не має, бо ще не сезон. Ну що, зрозуміли, де я?
3. «Я там, де ходити почали не так давно. Запахів вовка, лиса, або людини тут немає. Лише подекуди — ямки од заячих ніг. Вгадали, де я?"
4. «Тут прохолодно, багато льоду і якось неспокійно. В мене погані передчуття, тому швидше скажіть мені — де я?»

3.  Словникова робота

Поясніть значення слів " заповідник", " залужжя", " " маківка".

4. Оповідання «Лось» допомагає нам виховати в собі ............ ( закінчіть речення)


Немає коментарів:

Дописати коментар